Wednesday 30 June 2010

Rekin olbrzymi!!!


Cos niesamowitego i niespodziewanego przytrafilo mi sie minionego weekendu!
Otoz to podczas mojego pobytu w Kornwalii i treningu w zatoce w Sennan w zeszly piatek, mialam szczescie i zaszczyt plywac w towarzystwie jednego z najbardziej osobliwych potworow morskich. Moim towarzyszem podczas 3-godzinnego treningu okazal sie byc kilku-metrowy rekin olbrzymi!
Z rozmiaru jego szczek wygladalo jakby mogl mnie polknac w calosci bez zadnego problemu, ale na moje szczescie nie objawilam mu sie jako smakowicie wygladajaca przekaska, gdyz na jego diete sklada sie plankton. W pewnym momecie ten olbrzym plywal w odleglosci zaledwie 1-2 metrow ode mnie i jedna z moich nog znalazla sie bezposrednio przed jego otwarta szczeka... W tym momencie poczulam sie nagle bardzo mala i postanowilam, ze to troche zbyt blisko jak na moj gust, moja osobista przestrzen zdecydowanie zostala naruszona i czas powiekszyc troche dystans miedzy mna a moim nowo poznanym "kolega". Chyba sie nie obrazil...
...mam nadzieje ze jeszcze sobie kiedys razem poplywamy :)

1 comment:

  1. Gratuluję nowych znajomości :)
    Pływałem kiedyś z delfinami ale z rekinem olbrzymim to nawet nie śniłem.. :)
    3mam kciuki z udaną próbę. DAAASZ RAAADEEEE !!!

    ReplyDelete